Regulamin sklepu internetowego Kwiaciarnia Pasja

1. Postanowienia ogólne

1.1. Sklep internetowy Kwiaciarnia Pasja, dostępny pod adresem https://www.kwiaciarnia-pasja.com.pl/, jest prowadzony przez firmę Usługi Transportowe Michał Sztykiel z siedzibą przy ul. Kawika 26/6, 41-806 Zabrze, NIP: 6482750517, REGON: 243164578.


1.2. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego, składania zamówień na produkty dostępne w sklepie, dostarczania zamówionych produktów do Klienta, uiszczania przez Klienta ceny sprzedaży produktów, uprawnienia Klienta do anulowania zamówienia i odstąpienia od umowy oraz zasady składania i rozpatrywania reklamacji.


1.3. Korzystanie ze sklepu internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny Klienta następujących minimalnych wymagań technicznych:urządzenie z dostępem do Internetu, przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.


1.4. Klient zobowiązany jest do korzystania ze sklepu internetowego w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa oraz postanowieniami niniejszego regulaminu.


1.5 Definicje:

- DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do soboty z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

- FORMULARZ ZAMÓWIENIA – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.

- KLIENT – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; – która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.

- KODEKS CYWILNY – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964 nr 16, poz. 93 ze zm.).


- NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna, elektroniczna usługa dystrybucyjna świadczona przez Usługodawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Usługobiorcom automatyczne otrzymywanie od Usługodawcy cyklicznych treści kolejnych edycji newslettera zawierającego informacje o Produktach, nowościach i promocjach w Sklepie Internetowym.

- PRODUKT – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

- REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu Internetowego.

- SKLEP INTERNETOWY – sklep internetowy Usługodawcy dostępny pod adresem internetowym: www.kwiaciarnia-pasja.com.pl

- SPRZEDAWCA; USŁUGODAWCA – firma Usługi Transportowe Michał Sztykiel z siedzibą przy ul. Kawika 26/6, 41-806 Zabrze, NIP: 6482750517, REGON: 243164578.


- UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego.

USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu Internetowego.


- USŁUGOBIORCA – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; – korzystająca lub zamierzająca korzystać z Usługi Elektronicznej.


- USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA, USTAWA – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.)


- ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.

2. Składanie zamówień

2.1. Zamówienia w sklepie internetowym można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.


2.2. W celu złożenia zamówienia Klient powinien:

- podać specyfikacje produktu zgodnie z formularzem zamówienia,

- wypełnić formularz zamówienia, podając niezbędne dane do realizacji zamówienia,

- wybrać sposób dostawy oraz formę płatności,

- potwierdzić zamówienie i dokonać płatności.


2.3. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje potwierdzenie przyjęcia zamówienia na podany numer telefonu lub adres e-mail.


2.4. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w przypadku:
- błędnie lub niekompletnie wypełnionego formularza zamówienia,
- braku dostępności zamówionego produktu,
- nieotrzymania płatności w określonym terminie (do 12 godzin przed terminem realizacji zamówienia)

3. Płatności

3.1. Sklep oferuje następujące formy płatności:
- płatności online za pośrednictwem dostępnych systemów płatności (PayU),
- płatność przy odbiorze w razie odbioru produktu w wybranym lokalu sprzedawcy


3.2. W przypadku wyboru płatności online, Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w procesie składania zamówienia. Brak płatności może skutkować anulowaniem zamówienia.

4. Dostawa

4.1. Dostawy realizowane są na terenie województwa Śląskiego, w szczególności w obrębie Zabrza i okolic.


4.2. Koszty dostawy są uzależnione od wybranego sposobu dostawy oraz miejsca doręczenia i są podawane podczas składania zamówienia.


4.3. Termin realizacji dostawy wynosi od 24 do 48 godzin od momentu zaksięgowania płatności, chyba że ustalono inaczej.


4.4. W przypadku zamówień składanych w dni robocze do godziny 13:00, możliwa jest dostawa w dniu złożenia zamówienia. Zamówienia złożone po godzinie 13:00 mogą być realizowane następnego dnia roboczego.


4.5. Sprzedawca nie gwarantuje realizacji dostaw w określonych godzinach w dniach o zwiększonym natężeniu zamówień, takich jak: 21 stycznia (Dzień Babci), 14 lutego (Walentynki), 8 marca (Dzień Kobiet) oraz 26 maja (Dzień Matki). W te dni zamówienia realizowane są w godzinach od 8:00 do 21:00, bez możliwości wyboru godziny dostawy przez klienta.

5. Zwroty i reklamacje

5.1. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, z wyjątkiem produktów szybko psujących się, takich jak kwiaty cięte.


5.2. W przypadku chęci zwrotu produktu, Klient powinien skontaktować się ze sklepem za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: pasja.kwiaciarnia@wp.pl lub na numer telefonu: +48 667 233 233.


5.3. Reklamacje dotyczące jakości produktów należy zgłaszać w ciągu 24 godzin od momentu dostawy, przesyłając opis problemu oraz zdjęcia produktu na adres e-mail: pasja.kwiaciarnia@wp.pl.


5.4. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni roboczych od daty jej otrzymania.

6. Ochrona danych osobowych

6.1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Usługi Transportowe Michał Sztykiel.


6.2. Dane osobowe Klientów są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji zamówień oraz, jeśli Klient wyrazi na to zgodę, w celach marketingowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.


6.3. Klient ma prawo do wglądu w swoje dane osobowe, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.


6.4. Więcej informacji na temat ochrony danych osobowych można znaleźć w Polityce Prywatności.

7. Postanowienia końcowe

7.1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Zmiany te będą publikowane na stronie sklepu.


7.2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa

Odwiedź na social mediach

Icon Icon

Copyright © 2025 Kwiaciarnia Pasja Zabrze

Serwis kwiaciarnia-pasja.com.pl, dostępny pod adresem www.kwiaciarnia-pasja.com.pl/, prowadzony jest przez Usługi Transportowe Michał Sztykiel z siedzibą ul. Kawika 26/6, 41-806 Zabrze.

NIP: 6482750517 Regon: 243164578